Reklamace

Záruční doba

Pokud není výslovně uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré námi nabízené zboží zákonná záruční doba 24 měsíců od dne obdržení zboží.

Záruka

Záruka se vztahuje na veškeré vady zboží způsobené chybou při výrobě nebo chybou na použitém materiálu. Vzhledem k tomu, že většina zboží je dřevěné nebo z přírodních materiálů a ruční výroby, menší rozdíly v barvě, velikosti a detailech zpracování se nepovažují za vadu zboží. Fotografie jsou pouze informativní a zboží (hlavně v sekci orientu) se může mírně lišit.

Záruka se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání. Společnost se zavazuje v záruční době vyměnit zboží, které bude splňovat podmínky pro reklamaci podle tohoto odstavce. Záruční doba se při tom prodlužuje o dobu, po kterou nemohl odběratel věc užívat v důsledku vyřizování reklamace.

Postup při reklamaci

Nejprve nás informujte e-mailem na info@vse-pro-radost.cz nebo telefonicky na 728 849 410, že chcete zboží reklamovat a popište stručně charakter závady. Poté je třeba dopravit zboží v domluveném termínu na adresu společnosti. Společnost posoudí neprodleně povahu závady a informují odběratele o způsobu vyřízení reklamace. Zboží je po vyřízení reklamace zasláno zpět odběrateli. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží zpět k odběrateli společnost . V případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

Doby při vyřizování reklamace

Vyjádření o způsobu vyřízení reklamace doručí společnost odběrateli bez zbytečných odkladů v co nejkratší době po obdržení reklamovaného zboží. Obvykle je reklamace vyřízena do tří dnů, max. zákonná doba je jeden měsíc od obdržení reklamovaného zboží. Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě opravit ani vyměnit za nové, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.

 

DOPRAVA ZDARMA NAD 1500,-